Batıliman, müşteri memnuniyetini önceliklendiren bir anlayışla hizmet süreçlerini sürekli geliştiren bir yaklaşıma sahiptir. Haftanın 7 günü, 24 saat kesintisiz hizmet sunarak sektöründe fark yaratmaktadır. Modern ekipman altyapısı ve alanında uzman kadrosuyla aşağıdaki hizmetleri kesintisiz olarak sunmaktadır.




Kuruluşumuzda, çağdaş yönetim teknikleri ve felsefesi doğrultusunda; tüm çalışanların faaliyetleri ve sunduğu hizmetlerin sürekli iyileştirilmesini esas alan bir yönetim sistemi uygulanmaktadır. Bu sistem, hizmet alanların memnuniyetine odaklanmayı temel ilke olarak benimsemektedir.
Bu çerçevede, ISO 9001 Kalite Standartları ile uyumlu olarak aşağıdaki hedefler doğrultusunda hareket edilmektedir:
- Müşteri istek ve beklentilerini ön planda tutarak daha kaliteli hizmet sunmak ve müşteri memnuniyetini artırmak,
- Yönetim sistemleri doğrultusunda sürekli iyileştirme sağlayarak verimliliği artırmak,
- Faaliyetleri daha iyi planlayarak sorunların daha hızlı ve etkin şekilde çözülmesini sağlamak,
- Kuruluşun kalite imajını güçlendirerek, müşteri güvenini ve bağlılığını artırmak.
Batıliman’da Güvenlik
Limanımızda ISPS “Uluslararası Gemi ve Liman Tesisleri Güvenlik Kodu” uygulanmakta olup, T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından güvenliği onaylanmış limanlar kapsamında 24 saat yüksek standartlarda güvenlik ve kontrol sağlanmaktadır. Tüm liman sahası 20 ‘nin üzerinde güvenlik kamerası ile izlenmektedir.